Ανακοινώσεις:

ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ - ΧΗΜΕΙΑ ΚΕΦ 7ο | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ - ΧΗΜΕΙΑ ΚΕΦ 6ο | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ - ΧΗΜΕΙΑ ΚΕΦ 5ο | ΛΥΣΕΙΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΘΕΡΙΝΑ 2018 | ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΕΡΕΟ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΘΕΡΙΝΑ 2018 | ΛΥΣΕΙΣ ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΘΕΡΙΝΑ 2018 | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 6 ΚΕΦΑΛΑΙΟ | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ. 5ο | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 7ο | ΚΡΥΦΑ ΣΗΜΕΙΑ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 5 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 4 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 3 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 2 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 1 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ DOPPLER | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 - ΛΥΣΕΙΣ | ΛΥΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 4 ΚΕΦΑΛΑΙΟ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΡΕΥΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 - ΛΥΣΕΙΣ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 - ΛΥΣΕΙΣ | ΛΥΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ | Μετεγγραφές αδελφών | Αίτησης συμμετοχής στις Πανελλήνιες Εξετάσεις | ΙΣΤΟΡΙΑ 2ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - Β΄ ΜΕΡΟΣ | ΙΣΤΟΡΙΑ 2ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - Α' ΜΕΡΟΣ | ΙΣΤΟΡΙΑ 2ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ | ΛΥΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΘΕΡΙΝΩΝ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΕΡΕΟ ΘΕΡΙΝΑ 2017- Ι2 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΕΡΕΟ ΘΕΡΙΝΑ 2017- Ι2 | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΕΡΕΟ ΘΕΡΙΝΑ 2017- Ι1 ΑΡΓΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΕΡΕΟ ΘΕΡΙΝΑ 2017- Ι1 ΑΡΓΟΣ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΘΕΡΙΝΑ 2017 - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΘΕΡΙΝΑ 2017 | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΘΕΡΙΝΑ 2017 - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) | Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών/τριών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 | Πρόγραμμα επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων έτους 2017 | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΘΕΡΙΝΑ 2017 - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΤΡΙΒΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΝΟΜΟΣ BERNOULLI - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΡΕΥΣΤΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΡΕΥΣΤΑ ΣΕ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ - ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΕΦ 5 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΕΦ 4 | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ 1ο & 2ο ΚΕΦ. | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (Β ΘΕΜΑΤΑ) 1ου ΚΕΦ. | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (Β ΘΕΜΑΤΑ) ΚΕΦ. 2ο | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (Β ΘΕΜΑΤΑ) ΝΟΜΟΙ ΑΕΡΙΩΝ - ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (Δ ΘΕΜΑΤΑ) ΚΕΦ. 2ο | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (Δ ΘΕΜΑΤΑ) ΝΟΜΟΙ ΑΕΡΙΩΝ - ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ | ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΝ. DOPPLER | ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΝ. ΑΣΚ. ΚΕΦ. 5ο | ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΝ. ΚΕΦ. 2ο | ΛΥΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΚΕΦ.1ο | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ - ΚΕΦ. 1ο | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ. 2ο | ΛΥΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤ. ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ - ΚΕΦ. 4ο | ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4ο ΚΕΦ. ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΡΟΥΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ | 30 ΕΠΑΝ. ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝ | ΑΛΓΕΒΡΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ - ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (ΕΠΙΛΟΓΗ) | ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛ. ΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΜΑΘ. ΚΑΤ. Γ | ΘΕΩΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ - Γ ΛΥΚΕΙΟΥ | ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΙΓΑΔΙΚΩΝ (ΘΕΩΡΙΑ - ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ) | ΥΛΙΚΟ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ - ΑΛΓΕΒΡΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ | ΛΥΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 5ου ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΧΗΜΕΙΑΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | ΛΥΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 3ου ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΧΗΜΕΙΑΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | Επιλέγω σπουδές και επάγγελμα στην Ελλάδα της κρίσης | Ενδεικτικές Επιτυχίες - Ενημέρωση - Ανακοινώσεις |

Αρχές Λειτουργίας

Συγκρότηση Τμημάτων

Μια βασική μας επιδίωξη αποτελεί η συγκρότηση ομοιογενών τμημάτων ώστε να πετύχουμε τη βέλτιστη εφικτή αξιοποίηση των δυνατοτήτων των μαθητών μας.

Η ομοιογένεια των τμημάτων εξασφαλίζει ομαλό ρυθμό στη διδασκαλία της ύλης αλλά και στη αφομοίωση της. Στη ορθή διαμόρφωση του τμήματος συμβάλουν όλοι οι διδάσκοντες σε συνεργασία με τους υπεύθυνους σπουδών.

 


 

Διαγωνίσματα

Εμείς πιστεύουμε ότι για να πετύχει ένας μαθητής στις εξετάσεις του και ειδικότερα στις πανελλαδικές,χρειάζεται καθημερινή μελέτη και μεθοδική προετοιμασία που αποτελεί το μοναδικό αντίδοτο απέναντι στο άγχος των εξετάσεων.

Έτσι έχουμε απόλυτο προγραμματισμό στη διδασκαλία κάθε μαθήματος και διενεργούμε βάσει χρονοδιαγράμματος διαγωνίσματα εβδομαδιαία, γενικά, επαναληπτικά προσαρμοσμένα στο ύφος και τις απαιτήσεις των πανελλαδικών εξετάσεων ώστε να γίνει συστηματική καταγραφή και σύγκριση επιδόσεων των μαθητών μας.

Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές μας εξοικειώνονται με τον γραπτό λόγο, αποκτούν την απαραίτητη εμπειρία γραπτών εξετάσεων και οδηγούνται στις πραγματικές εξετάσεις ψυχολογικά και γνωστικά έτοιμοι.

Η συμμετοχή των μαθητών στα διαγωνίσματα είναι υποχρεωτική.

 


 

Ενημέρωση Γονέων

Η συνεργασία γονιών και διδασκόντων αποτελεί μια σημαντική προϋπόθεση για την ορθή αντιμετώπιση των διαφόρων δυσκολιών που τυχόν παρουσιάζονται στην πρόοδο του μαθητή. Για το λόγο αυτό το φροντιστήριο βρίσκεται σε επαφή με τους γονείς σε τακτά χρονικά διαστήματα, ώστε να ενημερώνονται τόσο για την εξέλιξη όσο και για τυχόν απουσίες των παιδιών τους. Η γραμματεία του φροντιστηρίου ενημερώνει καθημερινά τους γονείς σε περίπτωση απουσίας του μαθητή και παραμένει διαθέσιμη για οποιοδήποτε περαιτέρω πληροφορία.

Ο υπεύθυνος καθηγητής τμήματος συνεργάζεται με τους διδάσκοντες του τμήματος ώστε να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την πρόοδο του κάθε μαθητή και αναλαμβάνει τη συστηματική ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων.

Παρέχουμε επίσης τη δυνατότητα της διαρκούς ενημέρωσης στον γονέα – κηδεμόνα μέσω της ιστοσελίδας μας με χρήση κωδικού που του χορηγεί το φροντιστήριό μας.

 


 

Κανονισμός Λειτουργίας

Για την ομαλή λειτουργία του φροντιστηρίου έχουμε θεσπίσει κάποιους κανόνες τους οποίους οφείλουν όλοι να τηρούν.

  • Οι μαθητές οφείλουν να είναι συνεπείς στα ωράρια του φροντιστηρίου, να προσέρχονται στα προγραμματισμένα διαγωνίσματα και να σέβονται το διδακτικό προσωπικό και τους συμμαθητές τους.
  • Κατά τη διάρκεια του μαθήματος οι μαθητές υποχρεούνται να έχουν τα κινητά τους τηλέφωνα απενεργοποιημένα. Αν ο γονέας – κηδεμόνας επιθυμεί να επικοινωνήσει με το παιδί του, μπορεί να καλέσει στο σταθερό τηλέφωνο του φροντιστηρίου. Τυχόν ενεργοποίηση του κινητού ενοχλεί την εκπαιδευτική διαδικασία και ο διδάσκοντας διατηρεί το δικαίωμα παραπομπής του μαθητή στην Διεύθυνση του φροντιστηρίου.
  • Οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να βρίσκονται στο χώρο του φροντιστηρίου πέντε λεπτά πριν να αρχίσει η διδακτική ώρα και η προσέλευσή τους στις αίθουσες διδασκαλίας πρέπει να έχει ολοκληρωθεί πριν την είσοδο των καθηγητών.
  • Οι μαθητές κατά τη παραμονή τους είτε στους χώρους του φροντιστηρίου είτε στους κοινόχρηστους χώρους, οφείλουν να έχουν ευπρεπή συμπεριφορά, να μην προκαλούν φθορές, να τηρούν τους κανόνες υγιεινής και να τους διατηρούν καθαρούς.
  • Οι μαθητές οφείλουν να ενημερώνονται από τον πίνακα ανακοινώσεων για το πρόγραμμα του φροντιστηρίου τόσο για τα μαθήματα όσο και για τα διαγωνίσματα.
  • Τα δίδακτρα της χειμερινής περιόδου αφορούν το σύνολο της φοίτησης του σχολικού έτους, καταβάλλονται σε δόσεις όπως έχουν συμφωνηθεί και η εξόφλησή τους πρέπει να γίνεται το αργότερο μέχρι 30 Μαΐου.
  • Τα δίδακτρα της καλοκαιρινής περιόδου καταβάλλονται σε μια ή δυο δόσεις και εξοφλούνται το αργότερο μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου.
  • Αν για οποιοδήποτε λόγο υπάρχει αδυναμία καταβολής των διδάκτρων με τον συμφωνηθέντα τρόπο ο γονέας – κηδεμόνας πρέπει να επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο του Λογιστηρίου μέσω της Γραμματείας.
  • Η διεύθυνση διατηρεί το δικαίωμα της διαγραφής μαθητή, αν κρίνει ότι κάτι από τα παραπάνω διαταράσσει την ομαλή λειτουργία του φροντιστηρίου.