Ανακοινώσεις:

ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ - ΧΗΜΕΙΑ ΚΕΦ 7ο | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ - ΧΗΜΕΙΑ ΚΕΦ 6ο | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ - ΧΗΜΕΙΑ ΚΕΦ 5ο | ΛΥΣΕΙΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΘΕΡΙΝΑ 2018 | ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΕΡΕΟ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΘΕΡΙΝΑ 2018 | ΛΥΣΕΙΣ ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΘΕΡΙΝΑ 2018 | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 6 ΚΕΦΑΛΑΙΟ | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ. 5ο | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 7ο | ΚΡΥΦΑ ΣΗΜΕΙΑ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 5 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 4 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 3 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 2 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ 1 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ DOPPLER | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 - ΛΥΣΕΙΣ | ΛΥΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 4 ΚΕΦΑΛΑΙΟ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΡΕΥΣΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 - ΛΥΣΕΙΣ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 - ΛΥΣΕΙΣ | ΛΥΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ 1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ | Μετεγγραφές αδελφών | Αίτησης συμμετοχής στις Πανελλήνιες Εξετάσεις | ΙΣΤΟΡΙΑ 2ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - Β΄ ΜΕΡΟΣ | ΙΣΤΟΡΙΑ 2ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - Α' ΜΕΡΟΣ | ΙΣΤΟΡΙΑ 2ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ | ΛΥΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΘΕΡΙΝΩΝ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΕΡΕΟ ΘΕΡΙΝΑ 2017- Ι2 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΕΡΕΟ ΘΕΡΙΝΑ 2017- Ι2 | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΕΡΕΟ ΘΕΡΙΝΑ 2017- Ι1 ΑΡΓΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΕΡΕΟ ΘΕΡΙΝΑ 2017- Ι1 ΑΡΓΟΣ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΘΕΡΙΝΑ 2017 - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΘΕΡΙΝΑ 2017 | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΘΕΡΙΝΑ 2017 - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) | Εισαγωγή διακριθέντων αθλητών/τριών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 | Πρόγραμμα επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων έτους 2017 | ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΡΟΥΣΕΙΣ ΘΕΡΙΝΑ 2017 - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΤΡΙΒΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΝΟΜΟΣ BERNOULLI - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΡΕΥΣΤΑ ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΡΕΥΣΤΑ ΣΕ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ - ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΕΦ 5 | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΕΦ 4 | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ 1ο & 2ο ΚΕΦ. | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (Β ΘΕΜΑΤΑ) 1ου ΚΕΦ. | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (Β ΘΕΜΑΤΑ) ΚΕΦ. 2ο | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (Β ΘΕΜΑΤΑ) ΝΟΜΟΙ ΑΕΡΙΩΝ - ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (Δ ΘΕΜΑΤΑ) ΚΕΦ. 2ο | ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ (Δ ΘΕΜΑΤΑ) ΝΟΜΟΙ ΑΕΡΙΩΝ - ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ | ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΝ. DOPPLER | ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΝ. ΑΣΚ. ΚΕΦ. 5ο | ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΠΑΝ. ΚΕΦ. 2ο | ΛΥΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΩΝ ΚΕΦ.1ο | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ - ΚΕΦ. 1ο | ΛΥΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΚΕΦ. 2ο | ΛΥΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤ. ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ - ΚΕΦ. 4ο | ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4ο ΚΕΦ. ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΡΟΥΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΜΑΤΑ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ | 30 ΕΠΑΝ. ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝ | ΑΛΓΕΒΡΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ - ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ (ΕΠΙΛΟΓΗ) | ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛ. ΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΜΑΘ. ΚΑΤ. Γ | ΘΕΩΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ - Γ ΛΥΚΕΙΟΥ | ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΙΓΑΔΙΚΩΝ (ΘΕΩΡΙΑ - ΑΣΚΗΣΕΙΣ - ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ) | ΥΛΙΚΟ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ - ΑΛΓΕΒΡΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ | ΛΥΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 5ου ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΧΗΜΕΙΑΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | ΛΥΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 3ου ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΧΗΜΕΙΑΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ | Επιλέγω σπουδές και επάγγελμα στην Ελλάδα της κρίσης | Ενδεικτικές Επιτυχίες - Ενημέρωση - Ανακοινώσεις |
Κοσμίδης Γιώργος
Βιολόγος - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Κοσμίδης Γιώργος

Βιολόγος - Απόφοιτος Σχολής Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Μόνιμος φορέας του μικροβίου Cathigiticus daskalensis, αφού τα πρώτα μου μαθήματα τα έδωσα σε συμμαθητές μου στο γυμνάσιο. Παίρνω πολύ σοβαρά αυτό που κάνω και δε δέχομαι να παρουσιάζεται η θέση του καθηγητή- δάσκαλου- εκπαιδευτή υποδεέστερη της πραγματικής ή σαν μια κατ’ ανάγκη επιλογή. Αν λοιπόν το "καθηγητιλίκι" είναι στα κύτταρα μου τότε η Βιολογία είναι στο DNA μου και παθιάζομαι όταν είμαι σε θέση να δείξω στα παιδιά μου, τους μαθητές μου, έστω και ένα μικρό κομμάτι αυτής της μαγευτικής επιστήμης.

Μέσα από τα φροντιστήρια "Μάθηση" αυτό γίνεται με τον πλέον ενδεδειγμένο τρόπο καθώς περιβαλλόμαστε από φίλους, συνεργάτες, συνταξιδιώτες, όλοι προσηλωμένοι στους ίδιους υψηλούς στόχους με εφόδια την άψογη επαγγελματική κατάρτιση, την ακόρεστη δίψα για εκπαιδευτικές καινοτομίες, την ομαδικότητα, την ηθική.

Η Βιολογία είναι δυναμική το ίδιο και η σχέση μου κάθε χρόνο με παιδία-μαθητές, οι οποίοι σταδιακά μεταλλάσσονται σε ενήλικες/επιστήμονες. Κάπου εκεί κρύβεται και η ανταμοιβή: Η ελάχιστη συνεισφορά στην ευτυχία ενός νέου ανθρώπου, στο χαμόγελο στα χείλη του, που αντανακλά την επιβράβευση της προσπάθειας που κατέβαλε.